14.9.2017

Foodservice -verkkojulkaisu esittelee ammattikeittiöiden ja tukkujen uusien tuotteiden valintaprosessin

Turun yliopiston Brahea-keskuksen tuottamassa uudessa Foodservice-verkkojulkaisussa kuvataan havainnollisesti ammattikeittiöiden ja tukkujen uusien tuotteiden valintaprosessi ja nostetaan esille asioita, joita pienten ja keskisuurien elintarvikeyrittäjän kannattaa ottaa huomioon ennen yhteydenottoa ostajiin. 

Sivustolla esitellään valintaprosessiin ja elintarvikeyrittäjyyteen liittyviä seikkoja yhteistyöesimerkkien avulla. Sivustolla kerrotaan muun muassa, kuinka tuotteen lisäarvo tunnistetaan ja kuinka tärkeitä tarinat ja tuotteen alkuperä ovat tuotteen markkinoinnissa. Sivustolla paneudutaan myös erilaisiin jakelutapoihin ja sähköisiin tilaus- ja toimitusjärjestelmiin.

Aiheesta lisää myös Aitoja makuja -sivuston blogissa.